Camilla Toll dag 1

Jaha, då var dag ett avklarad så när som på att´jag ska dit å fodra nu ikväll. Dagen har känts bra, har ridit som en hel gnu. Va så slut efteråt så de va nå hemskt. Törstig som få å ingen drick med. Vattnet här i Flen smakar kloak så det är helt odrickbart. Inte ens Milan drack efter passet. Stackarn.. kanske skulle haft med mig dunkar till honom;)

Har idag iaf fått fram en travökning som inte var av denna värld:) Tjoho vilken känsla. Visst det var ju inte som Briars men det är ju intte han jag sitter på heller;)
Trodde bara inte att MIlan skulle palla med nåt liknande men jodå, han lä'ngde så jag trodde frambenen skulle kastas av och bakbenen hamna fram, haha...
Mm, tjena säger ni nu,, Jo de va så, Punkt!

Jag tror jag tar med mig familjen å flyttar ner hit:) Charlie jobbar ju här iaf så. Mmm.. Tåls att tänka på.. otroligt trevliga omgivningar, mysiga ridvägar och bra tränare. Mjo..

Nähäpp, nu får ni resterande uppdatering imorgon efter två ridpass. Milan kommer va helt död. Tyvärr var banan enormt djup så den va lite tungriden på..

Hepp!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att det gick så bra..Jag tror på det du skriver :)

2009-05-30 @ 08:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0