Camilla Toll dag 3 = hemresa

Även dag tre har gått bra. Idag kändes han dock stundtals trött. Undrar varför;) haha..
Fortsatte med bytena samt diagonalslutor. Han kastar gärna baken åt höger el vänster lite för mkk så där gäller det att vara snabbare än blixten. Ja, ni som känner mig vet ju att det där med snabb i ridningen äör inte min styrka. MEN, det har blivit bättre:)
Sammanfattningsvis så har helgen varit otroligt rolig, lite ensamt utan sällskap men skönt på ett vis. Lärorik, har fått både positiv och negativ kritik. Många verktyg att arbeta vidare med.
Ska man ge Camilla någon kritik så kanske det kan va att hon alla gånger inte va helt lätt att förstå, ingen superpedagog. Stundtals tror jag hon tog för givet att jag skulle förstå allt sånt de pratar om på deras träningar uppe i eliten. Jag är ju ingen elitryttare så då å då fick jag stanna å lixom, Hmm.. Hur menar du nu?
Men i övrigt var det en bra tränare som jag gärna återvänder till!
Kanske redan 26-28 juni:) Då följer Maria med oxå.,.
Tusen å tusen tack Milans "mamma"!!! <3 <3 <3

Nu ska jag strax äta en välförtjänt kebab!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0