Regn och knott

Det regnar nästan varje dag nu, bönderna måste jubla eftersom det betyder att allt växer som det ska. Solen glimtar ju fram dessimellan så näring till det gröna ska det inte va nån brist på.
Jag hoppas det betyder att regnet kommer hålla sig på avstånd i sommar.. Det är ju trots allt bara vår än egentligen..
Fast man vill gärna att det ska va sommar redan, om inte annat skriver tidningarna så. "högsommarvärme till helgen" "kolla när solen kommer till din stad".. SMHI, mm tjena. Hur ofta har de ett rätt då? Solen kommer när solen vill, så är de!

Nu på söndag är det tävling igen, ska rida en LA4 och LA5 i hedemora. Känner mig laddad, jag hoppas så mkkt att det ska bli bra denna gång.  Rider för samma domare som i Sveden så det intressanta blir att jämföra poängen:)
Ja, som vanligt ska jag göra mitt bästa. Mer går inte..
Har tränat för Mats nu två gånger  och det går så sjukt bra så jag blir alldels förvånad;) Nästa helg ska jag ner till Camilla Toll på träningshelg. Intressant! Kommer vara otroligt lärorikt anar jag:) Mats ord i bakhuvudet och lite nya tips och ideer från en duktig tränare. Det kan ju bara bli bra;) Tack så hjärtligt Maria för den fina presenten<3
Återkommer med resultatet efteråt.

Nu ska jag gå in och duscha och sedan "ta hand "om min kärlek;)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0