Dom säger det är storm i Skåne!

Vilken tur att man inte bor där då;)
Här i Dalarna händer inte mkt på blåsfronten, det mest bara regnar och regnar..

Imorrn ska Tilda-gumman få spruta mot nya influensan, hon säger idag att hon ska sitta still och att det kommer gå bra. Undrar just imorrn om det verkligen går så bra. Mja.. vi får se:) Har mutat med fika på bageriet efteråt iaf;)

Till veckan ska jag kanske prova en häst i Uppsala! En valack född 01 efter Gribaldi som i mitt tycke såg fin ut. Jag behöver ju ingen stjärnhäst eftersom jag själv inte är nån stjärna. Dock vill man ju ändå att den ska röra sig trevligt och vara trevlig och rolig att rida på:)
Vi får se va som händer. Testade iaf mina stövlar idag, har inte hafrt dem sen i juli. Men oj va jag int ekunde ha dem. Eller jo, högra foten gick i med kramp som följd. Vänstra benet kunde jag bara tvärglömma. SUCK!!
Ska uppsöka skomakaren med dem tror jag minst sagt.. Tjockis..

Jag, FÖRE

Jag, EFTER

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0