Globen och sprängda ljudvallar..

Nu har årets Globenresa avklarats. Vi som inte ens skulle dit i år men man kan ju alltid ändra sig? ;)
Nivån på sällskapet var rätt seriös på vägen ner men hemvägen kantas av sprängda ljudvallar och Ingrid som guide och "gräy streck on da picktsjure" haha.. Ni som inte va med fattar inget men huvudsaken är att jag å Mariah förstår:)
Trötta var förnamnet och då brukar nivån sjunka till den lägsta av de lägsta av alla nivåer som finns att välja på. En liten trevlig minisemester hade vi iaf:)

Provred en häst efter Gribaldi i Uppsala på vägen hem och det var intressant.. Jag är lite kär i hästen men den hade svagheter som mina egna svagheter nog inte kommer att kunna lösa.. Synd på en treevlig häst med härlig känsla.
Men det finns fler.. Ska till Therese Jons på måndag och prova ett sto som är 10 år, ser trevlig ut på videon. Får se hur det går:)
Hade även fått ett mail när jag kom hem igår, en tjej som svarat på min annons. Hon hade en valack
efter Royal Olymp-Don Primero som var sex år. 180 cm hög!!!!! STOR alltså.. Han såg oxå trevlig ut på filmen så den ska jag väl förhoppningsvis oxå testa snart. Fanns i Sthlm så det var synd att man inte visste det igår.. Jaja.. Åka bil kan man vid det här laget som hästmänniska..

Hursomhelst så var det sjukt kul att rida igår och jag känner verkligen att jag vill komma igång igen nu.
Vissa muskler fanns faktiskt kvar;)

Trevlig första advent imorgon alla vänner!


Kommentarer
Postat av: efffy

trevlig advent till dig också!

2009-11-28 @ 16:33:13
URL: http://effy.blogg.se/
Postat av: Maraja :)

Ajm fatting precis, och dats dö huvudsak.

Det va en mkt trevlig resa?

2009-12-13 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0