Ingen bra dag idag..

Gosh vilket urkasst humör jag är på idag. Det vore så underbart härligt att bara få skälla ut nån eller helst av allt slå nån..
Jag är så less på mitt jobb, inte på arbetsuppgifterna utan på schemaläggarna.. De anser visst att man ska bo här. Det känns då så när man får jobba 7 dar va ledig en, jobba 7 dar vara ledig en, jobba 7 dar och va ledig en.. Nä fy fan säger jag.. Blähh..

I övrigt händer det inget annat än det vanliga. Ingen häst än men snart ska jag nog skaffa mig en bra en:)

Jag tycker även det suger att Charlie är borta jämt.. Visst, skönt att få "egentid" stundtals men det överväger absolut inte hans närvaro hemma.. Tilda längtar och jag med:(
Kanske man ska flytta ner. Fast det tar mot det oxå.
Usch, ingen bra dag idag..

Hej då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0