Måndag morgon..

Det har blivit 9:e november redan och julafton närmar sig med stormsteg:)
Jag ska ärligt erkänna att jag längtar som ett barn. Mysigt med tända ljus, god mat, tomten som kommer och paket som får öppnas. Tänker då inte på mig själv utan på lilla hjärtat<3 som får öppna paket i mass-antal:)
Jag längtar tills jag får börja pyssla hemma med fina julgardiner, stjärnor i fönstret och mmmm.. Jag riktigt känner hur mysigt det blir:)

Först måst det komma lite snö förstås. Det kom en dämp häromdan men den försvann lika fort som den kom tyvärr. Tilda var så glad och ville inte gå in på hela kvällen men så dagen efter var den borta. Nu är det bara regn regn och regn.. Men, snart så kommer den nog i massor. Så pass man hinner tröttna på den oxå.
Man ska köra fast med bilen och det ska halkas hit å dit, gården ska skottas och det ska snöa ända in i maj.. Men trots det tror jag fördelarna överväger.

Nähä, nu ska jag inte sitta här å drömma mer för eftersom jag sitter på jobbet vore det ren lögn att säga att jag faktiskt får blogga. Å ljuga, det är fult har mamma lärt mig!
Så därför, hej så länge alla kära:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0