Skön semester:)

Japp, hade tre dagars semester nu i veckan så jag for ner till Halmstad för att hälsa på Maria och Milan.
Stannade först en natt vid min farmor i Nässjö där jag blev bjuden på restaurang:) Gott så!

Väl i Halmstad så red jag Milan första dan, gick ju inte så värstans bra.. Jag åkte nog ner med stor förväntan om att det skulle gå lika bra som sist jag red honom vid Camilla Toll. De förväntningarna grusades rätt snabbt.. Jag helt i o-form och en Milan som hade vant sig med Marias ridstil vilket resulterade i att vi nog va lika frustrerade båda två.
Jaja, jag fick till det en sväng på slutet iaf och sen dagen efter tömkörde jag å då kom vi överens:)
Fina hästen:)

Min lilla Dumle går det bara bra för. Emma har suttit på honom några ggr och han har även blivit longerad med ryttare på ryggen i både trav och galopp.
Han tycker det är superskoj att löshoppa så det gör han varje gång de är på banan nästan. Inte på Emmas villkor då utan på hans egna. Det står visst alltid ett hinder uppställt på deras bana och när hon släpper honom lös där så drar han järnet över det;) Blir kanske en hoppekuse av honom istället!

Det är konstigt, jag måste ju erkänna att jag inte saknar honom så värst faktiskt. Usch så hemskt att säga men tror det beror på att man inte har några upplevelser tillsammans med honom ännu. Nja, mer än "volten" i transporten då men den va ju inte så skoj direkt..

Till vår familj har det oxå anlänt en liten Love:) Vi köpte en hund förra veckan, en Lhasa Apso är det sagt. Vi tror dock att det är Borderterrier i honom oxå men vad vet vi;)
Han är 8 månader och är så söt så:)

Nähäpp, ska man kanske ta reda på den roliga disken som står på bänken.. Suck..
Hörs en annan dag!

Lilla Love<3



Kärlek<3<3


Fina Milan!


Tömkör lite:)


Kommentarer
Postat av: MAria

Fina hästen :) Attans nöjd med korten !! Och lilla borderterriern me är väl för söt !

2009-09-28 @ 11:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0