Tebax på jobbet.

Japp, då va det jobb-time igen. Rätt skönt att komma tillbaka till rutinerna igen. Veckan då jag va hemma var otroligt seg och långdragen.. Dagarna kröp fram i slowmotion..
Men nu är jag fit for fight igen så nu är det bara att jobba på:)
Igår hade vi fixardag hemma på gården, vi klippte ner spirean vid vägen samt drog ner den stora piprankan (som jag förövrigt lärde mig igår att den hette) som hängde  rakt över vår gårdslampa. Även Jasminen fick sig en duvning samt att den fick flytta till grannen. Piprankan ska få flytta dit den me.
Tur man har trevliga grannar som vill ha det inte vi vill;)
Mamma va snäll som kom och hjälpte till så det gick rätt snabbt att bli klara!
Idag blir det en tippvända med allt grönt. Hela transporten blev knökfull!
Tur den används till nåt iaf;)

Nähä, måste man jobba lite då kanske..
Förresten, om en vecka åker jag till Halmstad. Till Milan:) <3<3

Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0