Tillbaka i tiden..

Nu har vi varit på UL och som jag misstänkte så var jag inte fullt så gravid som jag trodde;)
Eler, klart jagh är gravid men hade inte gått så länge, min BM beräknade mig till 18+0 idag men jag är i 15+4 vilket alltså ger vecka 16 istället för vecka 19, hela tre veckors skillnad.
Men pga det får vi ett till UL:) Det är alltid skoj att se den lilla sprattelgubben i magen;) Man blir glad direkt bilden kommer upp på skärmen.
Att veckorna skilde så mkt trodde hon berodde på en överhoppad ägglossning och eftersom min kropp gjort lite som den villat så är nog inte det helt omöjligt.
Huvudsaken är att allt såg bra ut:)

Dumle har varit på genrep inför 3årstestet och det hade gått finemang:) Lägger en liten film här så får ni se. Emma har dock skrivit fel, han heter Delayed BW och inte WB.. Rätt ska va rätt, eller hur Cilla? ;)
Inte för jag vet om du läser nåt här men ifall:)

På måndag ska jag å Tilda åka ner till Malmköping och kolla på hus, Charlie möter givetvis upp oss där.
Kanske det blir som vi sagt, kanske inte.. Den som lever får se!

Tilda har äntligen frisknat till men är fortfarande inte helt fit for fight. Så pass frisk så hon ska få gå på kalas idag iaf:)

Nähäpp, nu kom hjärtat ner så nu blir det frukosttajm.

Här kommer filmen på länk, youtube har gjort om sin sida så jag hittar inte "bädda in" fliken..
Nåja..

http://www.youtube.com/user/emmapedro#p/a/u/0/BUbJ8Fg3Dh0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0