Nöjd!!

Ja, jag är så nöjd:) Dumle sköter sig exemplariskt, blir så glad att allt äntligen löst sig.
Visst, ska väl inte ropa hej än, saker och ting kan ju hända men just nu är jag nöjd och de med så då måste jag skriva det:)
De har ridit på bana och även ut i skogen. Han bara tuffar på, härligt!!

Vårt garage har flyttat och vi har fått en nyckel in dit. Husnyckeln får vänta till 1/9 men vi har iaf en nyckel;) Haha..
På måndag flyttar stallet, cyklar och annat grejs.
Tre veckor kvar på jobbet efter denna och F-A-N va fort det går allting:)
Härligt men skrämmande!!

Magen växer så den är 4kantig, bilder kommer.. Inte idag..
Tilda är tebax på dagis och har det bra där. Fröknarna har ångest över att hon ska sluta, skönt att höra att hon är omtyckt iaf vår lilla Fiaskrutta:)
Det värmer fint i ett mammahjärta.. Älskade unge<3

Idag ska jag hämta min transport från Björks släp och service (smygreklam) och pga det bli ca 4500 fattigare.. USCH!!! Men va gör man?
Vi ska ju ha den i flytten samtidigt som man aldrig vet när nån häst ska hämtas eller så :)
Jaja, det kostar att ligga på topp;)

Nu måste jag jobba lite till.
Hej å hå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0