Sånt är livet!

Jag blir så irriterad på folk som bara ser till sig själv. Som aldrig, eller väldigt sällan, kan se till andra människors väl..
Som envist bara jämt har rätt, som stenhårt bara plöjer väg för sig själva och som hopplöst vänder kappan efter vinden.. För att själv alltid befinna sig i främsta rummet.
Jag älskar däremot dom som ser rakt igenom detta. Som i vissas ögon kanske har en lite väl negativ och granskande syn på världen och dess invånare men som pga det faktiskt klarar sig undan dessa människor.

Ja, usch ja.. Men det är ju inte lätt att va ödmjuk när man är perfekt;) Eller hur?

Jahapp, nästa lördag ska vi på fest i Flen. Charlies jobb har 50 års jubileum med allt vad det innebär.
Det börjar redan kl 15 med välkomstdrink och tilltugg och fortsätter sen med tal, lekar, buffè och massa annat smått å gott. Ska bli skoj att få komma bort på lite festligheter, antar dock att jag framåt 22tiden börjar lessna på fulla karlar;)
Jaja, det är bara att le och se lycklig ut, haha..

Idag åker Dumle till Degerfors, skulle egentligen blivit hämtad i onsdags men de fick förhinder.
Jag hoppas detta ska bli bra för honom nu och att han väljer att sköta sig bra nu när han är borta.
Vill inte att han ska behöva flytta fler ggr nu.
Min fina lilla häst..:)

11/9 kommer lastbilen och hämtar möblemanget i huset. Då är det lixom på riktigt allting.. Mammamia:/

Blir nog tokbra detta!

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0