Dan före dan före dan före dan osv osv.. :)

Idag är det bara en vecka kvar till julafton:)
Nog är det väl lite mysigt med julen ändå va? Visst, det är ett evigt sjå att handla julklappar och julmat och det ska bestämmas var man ska va och hur länge man ska va på respektive ställe men ändå.. Det är ju mysigt trots allt:)

Mamma fick tyvärr ingen semester på julafton så det blir en afton utan henne:(
Hon jobbar kväll så hon åker efter elva på fm och kommer hem kring halv tio på kvällen. SÅnt som händer men det är trist när man är van att fira med henne. Jaja, vi får ta julafton på juldagen istället:)

Just nu snöar det stora julaftonsflingor ute, härligt!!
Jag har iofs redan skottat en gång idag så det är väl kanske det som tillhör det mindre härliga förstås.
Blev heller ingen ridning igår pga vädret, Annika ville inte ut med transprten i blåsvädret och snön. Hade ju vart hemskans om jag hade fått hämta henne i diket:/
Vi tar det en annan dag istället för nu är jag ridsugen! Ska bli så skoj:)

Mira växer så det knakar och har börjat skratta och "prata" för fullt:) Roligt när det börjar hända saker.
Tilda har sin sista dag på dagis idag innan jullovet. Hon ska få va ledig i nästan tre veckor. Blir skönt med sovmorgon för oss alla, framförallt för henne för FY vad seg hon är på morgonen. Oj oj,. Hur det ska bli när hon är tonåring det vet inte jag.. Mmm, det återstår att se om jag blir gråhårig i förtid, haha..

Hörs vi inget före så önskar jag alla mina vänner en riktigt GOD JUL!!!!!!


Pepparkaksbak hos mormor.



Kommentarer
Postat av: Maria

Jisses va stor hon blivit Mira :) Och väldans lik sin fina storasyster Tilda :) God jul på er oxå ! Kram

2010-12-17 @ 11:38:44
Postat av: Jenny (i Nässjö)

Oj vad lika era barn är, men jag kan inte riktigt se om dom är lika dig eller sin pappa.

GOD JUL!

2010-12-17 @ 14:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0