2010

Aniara är på plats och jag har även tömkört henne. Blev positivt överraskad när jag fick se henne från backen.
Inte för att jag på nåt vis varken trodde eller tyckte att det var en dålig häst jag fått hem men när jag såg henne på lina i ridhuset så var gången kanske inte så väldans bra.
Balansen lite dålig och mest lite nyfiken på att titta på allt annat;)
Men nu kom det fram en helt annan häst, traven var jätteluftig och fin:) Inge tittig alls, reagerade an gång på en bil som kom förbi lite snabbt men det var bara att smacka på så gick hon fram igen.

Nu längtar jag efter sadeln som aldrig verkar dyka upp.. Den är skickad men bussgods har nog glömt den på nån hylla eller nåt. Nejdå, det tar sin lilla tid när det är röda dagar å så.
Jag tror absolut detta kan bli riktigt bra:) Hon är kanoners att hantera och tycker det är riktigt mysigt att bli ompysslad. Blir vääääldigt ledsen bara när kompisen försvinner ur synhåll.
Få se hur det går första gången Ann går iväg med Fantasie. Har bett henne stänga in Aniara bakom gallret iaf så jag vet var hon är;) haha..

Inga lösa hästar vill jag ha i byn!

Bilder kommer förresten snart. Ska bara knäppa dem först;)

Nu ska jag följa med älskade Tilda upp på rummet och sova.

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0