VAB, VAB, VAB

Känns som det är det enda lixom.. jaja, imorrn får hon iaf gå till dagis.
jag kan säga så att om jag visste innan hur klen man kan bli av svinvaccinet så skulle jag valt att INTE vaccinera..
Nåja, end of discussion.. Hon blir väl frisk snart.

I väntan på sadeln så tömkör jag så gott det går. Imorrn kommer Lasse å slår på nya skor så då kanske vi kan avancera från hagen oxå;)
Törs inte gå nånstans utan brodd, mardrömmen vore om hon fläkte sig.
"Hej Sara, er häst är kaputt"  Nej, huuu.. Hemska tanke.

Gjorde ett tappert försök att filma idag samtidigt som jag tömkörde, haha.. Vilket skämt det blev då. Tjocka vantar, två tömmar, en kamera och en häst som tyckte att mittenpartiet där jag stod nog va det bästa;)
Helt plötsligt försvann bjudningen oxå, undrar varför, hehe.. "Nu ska jag allt passa på när du står där med händerna fulla" tänkte nog Aniara.
Nejdå, skämt åsido, det blev hyfsat iaf:)
Här kommer resultatet:


Puss hej!
Eller förresten, slänger in lite bilder oxå:)





Tittut;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0