Det går fort när man har roligt:)

Jag blir så förvånad över hur snabbt det kan gå. På bara två dagar så är gräset helt grönt, nästan i behov av klippning. Björkarna har slagit ut och vart man än tittar så blir det grönare och grönare. Härligt!!
En svag känsla av lycka infinner sig:) Det är snart sommar!!!

Igår var vi iaf på vårt andra ultraljud:) Det visade sig att det var en liten flicka som bor i min mage:)
Iaf till 95%, de vet ju inte helt tvärsäkert men hon tyckte då att det såg ut som så. Jag tror det jag med faktiskt.
Blir bra det med en till liten tjej, tänk vad vi kan gadda ihop oss mot pappa ;)
Den 10/10 beräknas hon komma till världen!

Jag går och hoppas på att Nike ska behålla Dumle, än så länge så verkar de trivas ihop.
Snart här framöver måste hon bestämma sig så jag håller alla tummar!!

När, nu måste jag jobba lite.

Hörs!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjejer e det bästa =) Coolt om hon kommer när hon ska.. 10-10-10

2010-05-13 @ 16:01:16
Postat av: Jenny

Ah, det hade jag inte ens tänkt på ju:) Det vore ju lite häftigt faktiskt:)

2010-05-14 @ 07:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0