Sommarplaner

Nu är det bestämt att lilla Dumle (jordens minsta ligist, hehe) kommer hem över sommaren å betar med Filip och Goliat.

Idag fick jag stans längtan efter "min" gamla häst Havreman.. Ojoj vad det bara kom över mig. Jag, Tilda och hunden var på prommis på samma åker som jag å Havre brukade träna byten och annat skoj. Å så kul vi hade:) Lilla Havremannen <3 Han har det bra nu som pensionär på Lidingö:)
Många hästar har det cirkulerat och man saknar nästan allihop på nåt sätt, det är ju olika "personer" man haft skoj med.
Milan förstås, han sitter ju närmast hjärtat, nästan närmre än Dumle.. Konstigt..

Ja, så kan det va:)

Idag har darling kommit hem igen och jag får om ca en timme ge honom en blöt puss <3<3

Den lilla darlingen har fått ögoninflammation idag, usch va hon är sjuk jämt
:( Trist.. Stackars lilla gumsan.

Jag själv mår bara bra, har idag dock blivit dyslektiker, det är totalt omöjligt för mig att stava rätt eller skriva korrekt utan att sudda å sudda ex antal ggr.. Kan kanske bero på oxå att naglarna börjar bli långa så tangenterna inte räcker till utan jag snuddar två samtidigt.
I-landsproblem på hög nivå.

Trevlig pingst på er.
Puss å Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0