Trevlig helg!

Har haft besök hela helgen av Maria vilket har varit väldans trevligt.
Vi har iofs inte gjort speciellt mycket, mestadels slappat och bara pratat strunt men det kan va nog så trevligt det:)
Imorrn tar jag minsta stumpan med mig och åker till Säter där Tilda väntar. Hon åkte med Erik till Säter i fredags och har haft myshelg med mormor alldeles för sig själv:)
Skönt för  henne att få full uppmärksamhet några dagar. Älskade lillstumpan<3
Vi blir kvar där till lördag så nu ska vi försöka hälsa på de som inte fick nån påhälsning sist..
Kort uppdatering idag, får blir mer en annan dag.
Kram på er!
Min fina lilla häst!
Inte min häst men världens finaste:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0