Äntligen hemma!

Precis när jag loggat in så kom jag på att jag skulle skrivit via Internet Explorer istället eftersom det inte går att göra mellanrum mellan styckena.. Jaja, nästa gång ska ni få läsa inlägget lite mer uppdelat.
SItter och smågluttar lite på Äntligen Hemma på TV4 och de är ju för duktiga alltså:)
Tänk om man hade hälften av deras inspiration. Jag tycker det är jätteskoj att inreda och fixa och dona men oftast så befinner sig inspirationen nån annanstans. Kanske hos Martin Timell;)
Idag har det snöat hela dagen och det håller på ännu. Har kommit ett par centimeter iaf. Vore trevligt om det låg kvar men enligt Klart.se så ska det regna hela fredagen så då försvinner det väl.
På lördag får vi besök av svärfar och Bettan, de har ju inte varit hit nångång sen vi flyttade så det ska bli skoj att de kommer:)
Torsdag nästa vecka kommer Maria från Halmstad oxå, då blir de babbel babbel helgen lång:)
Tilda ska ev åka till mormor på fredag då och vara där ensam med henne över helgen.
Jag å Mira åker upp sen på¨måndagen efter bilen besiktats.
Var ju nästan nyss uppe där men det är rätt skönt att komma "hem"..
Man får passa på nu innan Tilda börjar skolan och innan jag får jobb. Då blir det svårare.
Jag har ju inget speciellt att göra nu på dagarna iaf, ingen häst, inga måsten alls faktiskt.
Om ett par veckor ska jag få åka till Annika i Vingåker och rida hennes Goggles en liten sväng:) Spännande, eller inte;) Har ju inte ridit på snart ett år så jag lär väl känna mig som jordens nybörjare. Får nog säkert inte ens på mig stövlarna förstår jag..
Det är då en jäkla tur att man får nåt så fint och underbart för att utsätta och "förstöra" kroppen på det här viset..
Slutgnällt för idag, nu ska jag kolla om Tradera har några jeans åt en lite lönnfet kvinna i sina bästa år;)
Vårt lilla gryn<3<3
Mina kärlekar<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0