Varför funkar det inte med Google Crome??

När jag skriver här i bloggen så vill jag gärna ha mellanrum mellan vissa stycken, blir så grötigt att läsa annars.
Alltså radavstånd eller vad en svenskalärare skulle sagt..
Jag gör så när jag skriver men när inlägget publicerats så finns det inte. Alla stycken sitter ihop, MYCKET irriterande.
Nästan lika irriterande som att folk har börjat särskriva så förbaskat mycket. Hallå?? När blev halva svenska befolkningen helt inkompetenta och började skriva som idioter?
Kött soppa, Tvätt maskin, Hår färg etc etc..
Jag är inte världsbäst alls inom svenskan men sån ordpolis är jag så jag blir alldeles upprörd över hur dumt det ser ut.
Måste va rent slarv eller vad tror ni det beror på?
I helgen har vi bara tagit det lugnt, Charlie har mekat lite i garaget och jag har krattat lite löv.
Hade gärna varit miljonär för idag är jag shoppingsugen, tyvärr är man ju inte det så det är bara att stanna hemma:)
Inte illa det heller iofs:)
Nåt jag glömde berätta i samband med Miras förlossning är att hon föddes med en knut på navelsträngen samt den lindad ett varv runt halsen.
BM sa att knut inte var vanligt men sen sa hon inget mer om det..
Jag har ju förstås googlat (Google borde förbjudas) om knut på navelsträngen och där fanns det förstås artiklar med både goda och dåliga nyheter.
Några hade skrivit att deras barn föddes med knut och att det idag mår alldeles förträffligt, några hade (gud förbjude) dött redan i magen eller vid förlossningen pga knuten. Vissa hade idag hjärnskador pga syrebrist pga knuten..
Vår lilla Mira mår iaf idag alldeles förträffligt bra och jag hoppas att det ska fortsätta så..
Snart kommer Idalie hit för att leka med Tilda, det blir ju alldeles otroligt skoj för henne:)
Hej hopp!
Haha, den va rolig;)

Kommentarer
Postat av: Mariah

När du skriver klart ditt blogginlägg (ingen särskrivning här inte) så går tryck på knappen som heter redigera html-kod. Där lägger du in <BR> där du vill ha ett radbryt eller en tomrad. Spara ändringar, förhandsgranska och sen ska det vara klart!! Lätt som en plätt :)

2010-11-08 @ 22:29:36
URL: http://dressyridalarna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Amen jaha:)

Men knepigt att det sköts av sig själv när man skriver via Explorer men inte med crome. SkitCrome.. ;)

Thanx för tipset och bra att du inte särskrev, vore ju otroligt irriterande;)

2010-11-09 @ 20:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0