Blåsväder a`la värsting:/

Det blåser riktigt hårt ute idag och har gjort i flera dagar faktiskt. Idag är det dock storm!!
En dag som denna är jag glad över att inte ha häst som ska motioneras, inge skoj att rida i detta väder. Inte heller skoj att köra transport i blåsten.
Men suget infann sig iaf efter Liane-träningen med Annika, det skulle va så skoj att rida igen:)
Snart så... :)
Dumle fortsätter vara den klippa han är född till att vara. Allt går på räls där borta i Degerfors och bara bebis kommit ut ska jag åka dit och hälsa på.
Sålänge följer jag honom i Emmas blogg, www.stallmedskog.blogg.se
Bara att läsa och begrunda:) Just nu är det hennes ponny som ligger på 1:a plats men jag tror att Dumle sakta men säkert åker uppför popularitetslistan;)
Imorrn ska jag till barnmorskan för sista gången, HOPPAS jag iaf.. Eftersom Tilda kom 4 dagar tidigare så förväntar jag mig desamma med denna bebis men icke då.. Idag är isf sista dagen att komma ut om vi ska följa samma mönster..
Ja, hon kommer väl när det är dags helt enkelt. Kanske det är så enkelt så att kroppen tycker att jag ska fatta att jag ska bli tvåbarnsmamma först. För det gör jag nämligen inte.. Känns helt sjukt att det snart ska komma en till medlem till vår familj. Heeelt sjukt faktiskt..
Men självklart skoj:) Ofattbart bara..
Tildas inskolning på dagis har gått i rasande fart och idag är hon där helt själv från 9 till 14. Älskade lilla gumsan är så duktig:)
Svärmor har kommit hit för att finnas som barnvakt när förlossningen startar, det är snällt. VIll dock inte gå över tiden 2 veckor... Undrar varför.. ;) hehe..
Vi är dock väldans tacksamma över att hon kommer hit och ställer upp!
Måste nu försöka klä mig så det blir nåt gjort idag, vad vet jag inte men nåt ska jag väl kunna hitta på.
Hej hopp i blåsten!!
Är det det här som kallas olycklig kärlek??
Undrar om en häst minns och VAD han isf minns, OM det ens va nåt att minnas?
Jag minns iaf :)
Fina hästen!!
Vi hade inga fina resultat men det känns oviktigt. Vi hade roligt iaf:)
Tävlingsmänniska? Nä verkligen inte, haha.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0