Torsdag..

Idag var det lite tyngre att lämna Tilda på dagis, hon såg lite ledsen ut när jag var på väg att gå.
Tjejerna hon brukar leka med hade redan satt igång och leka med nåt och Tilda kände sig nog lite utanför.
Hennes fröken tog med henne in i rummet iaf så att hon fick va med där och leka och genom fönstret såg jag sen att hon fick va med och greja med det dom gjorde.
Men i mammahjärtat skär det förstås lite när man ser små sorgsna ögon:(
Även om jag vet att det, bara jag åkt, löst sig till det bästa och att alla barnen leker tillsammans!
Jag tänker ibland att vad gjorde man om ens barn blir mobbad i skolan? Jag skulle bli så arg, ledsen och frustrerad.. Jag vill kunna skydda henne från allt ont som finns i hela världen, jag vill att hon alltid ska känna sig glad och trygg.
Uscha, hemska tanke om nåt skulle hända..
Idag är det iaf barnmorskebesök och jag hoppas det ska va det sista. Inatt har jag sovit som en kratta och det har farit omkring som bara tusan i magen. Trodde ett tag att YES, nu får vi åka in men nejdå.. Än är jag hemma.. Suck...
Det regnar som bara tusan idag, riktigt trist höstväder. Tror jag ska ta med mig min älskling ner i bastun ikväll. Kanske skulle köpt nåt gott att tugga på? Ja, vi får se.
Ha en bra dag i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0