Omöjligt uppdrag?

Kan NÅGON tala om för mig VART jag ska leta efter en fin klänning att ha på mig på Miras dop samt ett bröllop i juli??
Jag satt häromkvällen och gick igenom typ varje sida som finns på hela nätet, Bubbleroom, som ändå hade minst 150 klänningar, H&M, Lindex, Bonprix, Kappahl, Åhlens, Halens, Ellos, La Redoute, Mandeldesign.se.. ja ni ser, typ alla ställen..
Hittade inte en endaste klänning som jag tyckte kunde passa mig. Less man blir..
Tips på nån annan sida eller butik?
Den ska givetvis inte kosta en förmögenhet, inte vara överfin. Bröllopet vi ska på har ingen dresscode så jag vill inte att det ska vara nån aftonklänning..
Ge mig tips:)

Kikade på Mr Figo igår och det verkar vara en trevlig häst.
Åker dit nästa vecka och rider planerade vi in:)
Dumle den lilla rackaren han vet jag inte riktigt hur det blir med alls...
Väx snälla du så är problemet löst...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0