Råka INTE spilla...

...superlim i håret på ditt barn.
Det blir lixom inte så snyggt:/ Speciellt inte om barnet sen är så sjukt håröm så det skriker hejvilt när man kammar det..
Mmm, detta var lixom nåt jag råkade göra igår på Tilda. Det var lite stopp i tuben så jag skulle bara trycka till litelitegrann. Vad händer? Jodå, det spritter till och splatsch så har Tilda några snabbt stelnande limslingor i sitt hår.
Men suck på mig alltså..
Det var bara att ta fram saxen och klippa lite, tur att det inte var så mycket..
Idag har jag dock varit enormt glad över att det bara var håret, tänk om hon hade varit vänd mot mig, då hade limmet hamnat i ansiktet, kanske i ögonen. Brr.. hemskt det hade blivit.
Nu var det trots allt bara hår:)

Hittade även klänningen jag ville ha på Nelly.com igår.
Hade kikat på samma klänning på Veromoda.com men där fanns den bara i svart, roströd och andra mörka färger. Precis innan jag loggade in på Nelly så tänkte jag att det var synd att den klänningen inte fanns i ljusrosa.. Vad hittade jag efter två klick på Nelly? Jo samma klänning, i rosa!
Hurra.. Nu hoppas jag bara att den passar samt att jag hittar skor till. de som fanns var det 14 cm klack på, känns sådär när man redan är 176 cm över havet..

Jahapp, får även säga som alla andra som jobbar att nu har jag fått helg:)
Första veckan har gått och jo, det har väl funkat bra. Hoppas att det fortsätter likadant:)

Trevlig helg kära vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0