Onsdag 13/4

I måndags var det nästan 20 grader varmt ute och jag och Charlie tog våra första löparrundor för i år. (I våra liv??)
En till har det blivit idag,  om det blir fler eller ej förtäljer inte historien;)
Jag ville dock verkligen inte idag, hela kroppen skrek NEEEJ, SÄTT DIG I SOFFAN OCH JÄS ISTÄLLET!!
För en gångs skull beslutade jag mig för att inte lyssna;)
Jaja, som sagt jag ska inte skryta för mycket, för jag antar att det kanske inte blir så många fler vändor..
Men jag hoppas och ska verkligen försöka iaf:)

Imorrn ska jag rida Figo för första gången, håll en tumme för att det går bra!

Vi har tagit beslut om att Tilda ska få börja förskolan eller Lekis som jag vill säga, ett år tidigare.
Hon börjar alltså redan nu i höst.
Det grundar sig mycket på att hon annars blir kvar ensam ett helt år på dagis med ett gäng 3 åringar eftersom den enda jämnåriga flickan som skulle varit kvar oxå börjar skolan istället.
Jag har pratat med personalen på dagis om huruvida de tycker att Tilda är mogen  el ej för lekis men de tror absolut inte det är nåt problem med det.
Hon är ju född så tidigt oxå så jag tror inte det ska vara nåt trassel.
Vi testar och ser:)
Tror i vilket fall som helst att det är bättre än att hon är kvar med småbarn på dagis..

Från det ena till det andra så hittade jag vitsippor när jag var i elljusspåret! Härligt!!
Åkern och gräsmattan har även börjat bli gröna, nice!

För övrigt så trivs jag så väldigt mycket på mitt nya jobb! Det här blir nog riktigt bra, det tror jag!!

Tjipp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0