Tankens kraft!

Alltså det är så varmt och skönt ute så jag tror nästan att sommaren kommit:)
Aj laaaav it!!!
Idag har jag och barnen haft en mysdag, vi tog en lång frukost med nattlinnet på halva morgonen sen for vi upp till Liane för att fixa stallet.
Tilda plockade en fin bukett maskrosor till mig, gulliga unge:)
Åkte vidare sen till Kvalitè häst och hund i Flen för att kika på ridskor eller stövlar till Tilda men det fanns inget som dög åt damen;)

Nu på kvällskvisten åkte jag tillbaks till Lerbo och red Figo en sväng.
Idag gick det såå mycket bättre, Liane tyckte oxå att skillnaden var markant, kul!!
Jag har ju hela veckan funderat och "ridit" tankemässigt och verkligen tänkt till på vad jag var tvungen att göra som ryttare för att få det att bli bättre.
Tror minsann jag tänkte mig i form;) Det funkade riktig bra! Nu är det muskler som fattas bara. ("bara.....")

På torsdag åker vi till mamma och firar påsk med henne, det blir skönt att komma "hem" en sväng.

Nu är det natten och jag är sjukt trött, gääsp.....


Mr Figo f07 e Figaro R- Saigon


Fina killen..


Sötnöten Tilda plockade maskrosor <3


Våran andra sötnöt <3


Vårt solsken <3<3

Tilda har förresten lärt sig cykla:)



Hjälmen är alltid på annars, looovar:)

Kommentarer
Postat av: moster

Åhh vilka fina bilder. Verkligen vårbilder! De små flickorna har blivit sååå stora. Saknar dom såååå!!! Tror att Tilda har plockat dom fina vårblommorna "Tussilago". Vi väntar och väntar med spänning på att dom ska dyka upp här. Ja ja, du fick vara först att se dom i år. Hm.. hihi. Men vi får njuta destå längre när dom kommer. SKÖNT.. Saknar er ska du veta! <3 Kram <3

2011-04-19 @ 00:30:46
Postat av: Jenny

Ja jag får ju skämmas när jag inte ser skillnaden på blommor.. Gud så knäpp jag är;)

Kära nån, maskrosor kommer ju på sommarn:) haha..

Vi saknar er oxå!!

Syns om nån vecka:)

Kraam

2011-04-19 @ 07:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0