21/2-2011

För att man ska kunna blogga så krävs det inspiration och det har tyvärr varit en bristvara hos mig en tid nu..
Jag är ingen såndär som bara kan skriva att  idag har jag ätit frukost och sen blev det lunch, två skivor falukorv och ca två deciliter makaroner. Till det serverade jag ketchup och ett glas mjölk..
Nån timme senare tog jag ett äpple.. Mira åt fyra gånger vara en gång via flaska..'
Nä men ni förstår.. ?
Jag vill ha nåt vettigt att skriva om , annars kan det ju va:)
Dagarna ser dock rätt likadana ut här hemma. Det är inte det att jag inte hinner nåt annat, för det skulle jag göra. Det är det att jag faktiskt verkligen inte har nåt annat att göra..
Man kan ju inte städa och baka bröd dygnet runt lixom..
Jag ska idag nu iaf ringa till Liane Josefsson och fråga henne om vad et var för häst hon ville ha hjälp med. Det kan ju va skoj att få rida en, två ggr/vecka iaf :)
Mmm, vi får se vad det blir av det hela.

Förra veckan hade vi Maria och Wilma på besök. Mycket trevligt med sällskap för både mig och Tilda:)
Vi gjorde inget speciellt utan tog det mest lugnt och bara umgicks.

Nu i veckan, idag eller imorrn kommer oxå min kära mamse<3
Ja, jag är 30 år snart men det spelar ingen roll. Mamma är mamma och just min mamma är den bästa:)
Tilda längtar ofta efter sin mormor och denna gången har jag inte sagt att hon ska komma utan det får blir en surprice surprice :)

Om två helger åker jag å hälsar på Dumle i Degerfors, ska bli kul att se den lilla minihästen igen:)
Han är fortsatt snäll iaf men växer inte en millimeter till tyvärr..

Tilda har blivit inskriven på ridskola och börjar samma helg att rida på veronicas minirid:)
Hon tjatar och frågar hela tiden om när Dumle kommer hem..  Det är min häst säger hon.
Ja vore det gratis att ha häst så skulle han fått va kvar bara för hennes skull men det är ju inte det tyvärr..

Våren längtar jag efter så mycket så det nästan värker i kroppen. Man blir lite lätt deppad när man kollar ut och snön vräker ner:(
Det är ju bara februari än så jag vet att jag längtar lite för tidigt men ändå..

Nu när mamma kommer så tror jag förresten att jag å Charlie ska passa på att göra nåt alldeles ensamma.
Det händer ju lixom inte alltför ofta nuförtiden;)

Tills nästa gång en gnutta inspiration infinner sig; skepp ohoj!!


Jag läääääääääängtar!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0