Surkossa..

Det irriterar mig MYCKET när man frågar saker men inte får nåt svar. När man nästan blir nonchalerad, bortsuddad, avglömd eller nåt liknande..
Jag irriterar mig oxå på att folk inte prioriterar som jag.
Jag förstår förstås att alla inte kan tycka samma som jag men jag kan tycka att man inte behöver göra det svårare för sig än det redan är.
Jag känner mig oxå lite sur över att det ligger tjugo miljoner förbannade räkningar i posthögen som måste betalas.
Det irriterar mig ännu mer att det efter det kommer stå noll på skärmen..
Lite småförbannad är jag oxå över att utväxten i håret börjar närma sig 1 ½ centimeter vilket betyder att jag ser ut som en halvidiot..
Något halvgrinig är jag oxå för att jag inte kan ha häst just nu fast jag så gärna vill..
Ja, jag blev helt enkelt lite halvt arg här nu på eftermiddagen och kände mig tvungen att berätta det för er..
Vilken tur att det nog går över direkt Mira vaknar och ler mot mig eller Tilda ger mig en kram och säger att jag är världens bästa mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0