För fem år sen...

Bara så att ingen ska tro att jag går runt med konstant dödsångest så måste jag nog skriva ett lite lättsammare inlägg idag, hehe..

Idag har vi smygfirat Tilda lite på hennes 5-årsdag som egentligen är imorgon.
Farmor och Erik är ju inte här imorrn så då blev det några presenter och lite tårta idag. En rosa prinsesstårta förstås;)
Imorgon åker vi tillsammans med familjen Ninni/Emil, till busfabriken i Norrköping och leker lite:)
Morgonen får börja med frukost på sängen ihop med ett gäng presenter till vår stora prinsessa och därefter åker vi:)
På lördag ska hon ha kalas för sina tjejkompisar från dagis. Innan dess vankas det förstås ridning. Lite speciellt denna lördag eftersom hon för första gången får rida i ett par ridbyxor;)
Lila och fina och just nu inslagna i ett paket med prinsessinslagspapper på (vad annars lixom)..
Mamma och co kommer ner till oss nästa helg eftersom hon jobbar denna.
Det är trevligt med sällskap, gillas mkt!!

För bara nån minut sen fick jag frågan om jag var intresserad av att låna häst..
Gaaaahhhh, hela ridtarmen skriker JAAAAAAA, åk å prova och ta sen hem den!!!! Men nä.. det går inte nu.

Jaja, det blir min tur snart igen:) Tiden går så ruskigt snabbt, snart är det dags att börja jobba. Den här tiden kommer aldrig igen så jag får njuta av den nu och se fram mot ridningen som kommer sen:)
Under den väntan så hade jag tänkt terrorisera Annika några ggr till för några turer med hennes Goggles:)
Gick ju faktiskt rätt okej när jag va där, iaf för att va ett helt år sen.
Har dock träningsvärk än på insidan av låren, ajaj.. :)
Gillade kusen skarpt, han rörde sig som ett helt lastfartyg i storm, haha.. Ett härligt gung och trevlig ridning. Ingen sån där trist sak som letar stjärnor i taket utan han va mjuk och fin i munnen, kunde dock bli lite låg i formen, allt beroende på att jag inte red helt bra förstås.
Ja, helt min typ av häst faktiskt:) (iaf efter Annika trollat bort alla hans hjärnspöken, hihi)

Nä vet ni vad? Vid den här tiden för fem år sen så hade jag ONT!! ont ont ont:/
Men 4,5 timmar senare för fem år sen, då ni.. Då var jag en stolt och lycklig mamma till en pytteliten fin älskad gosing. Till en liten prinsessa vid namn Tilda!
KL 02,55 den 21/1-2006 föddes lilla Tilda Maria Birgitta Hammarström och imorgon blir hon FEM år!!
Grattis min stjärna! Älskar dig mer än livet<3


Här har man somnat under bordet, typ 3 år gammal eller nåt:) hihi..


Lilla Tilda.. För några år sen:)


Stalltjejen tar sig en vilopaus i höet:)


Mammas fina flicka<3


Snart så:)


Dumle vägrar växa så han kommer vara till salu om fam Westin inte
behåller honom. Synd på en fin häst.. Men vill man bara va 161 och
matte är 176, ja då vart de inge bra..


Kärlek!


Lilla Mirabus, min goding!!! <3








Kommentarer
Postat av: moster

Rid tarmen säger JAAAAA... Moster säger NEEEEJJJJJJJJ!! :P

Glömmer aldrig när jag fick det underbara mms:et strax efter 3 den natten. Så liten, så fiiin!!! Jag var såå trött så tröööööttt när jag sträckte mej efter mobilen den natten, men blev så pigg å glad när jag fick dess innehåll. Leif frågade mej faktiskt.: Hôn flinä du a da? Jag sa; E du dum eller!! Då visste inte han nyheten än! haha =) Kram <3

2011-01-21 @ 00:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0