24/1-2011

I fredags var vi på Busfabriken med Tilda, vilket ställe:)
Barnen hade så roligt!! Även föräldrarna tror jag, haha..
Idag är vi på lediga sidan, Tilda ville verkligen inte gå till dagis idag så då fick hon vara hemma.
Bäst att ta vara på möjligheten att göra som man vill medan det går. Snart är det ju dags igen för tiden då man inte kan välja utan helt sonika måste gå till dagis.

Har inga direkta planer för dagen, måste handla lite vardagliga saker som mat, kattmat och hundmat.
Kanske dra en vända med snabeldraken eller nåt. Ja som ni hör så är dagen öppen för förslag:)

Funderar rätt mkt på vad som kommer att ske till hösten med allt. Jobb, barn, dagis, Dumle osv..
Jag tror absolut att jobb kommer lösa sig, vill man bara jobba så får man jobba:)
Känner lite ångest över att få lov att skola in Mira på dagis redan vid ett år men va kan man göra? Är dagarna slut då hos FK så är dom det..
Dumle funderar jag oxå mkt på. Han har det så bra där han står nu och vi har kontrakt till oktober med förköpsrätt från deras sida. Jag hoppas ju verkligen att de vill köpa honom, jag vill faktiskt inte ha tillbax honom. '
Usch vad det låter hemskt men han är verkligen för liten.. Älskar hästen som sådan, han är helt suverän i huvudet, rör sig trevligt och är fin att se på. Men storleken sätter stopp. Jag vill inte ha en häst på 160..
Sen är det ju oxå så att har jag inget jobb i oktober så finns inte förutsättningarna heller för att ha häst.
Ja, det lär väl lösa sig på ett eller annat sätt kan jag tro :)
Jag håller en tumme iaf:)


Glad liten fisfröken:)


Lilla prinsessan:)


Älskade unge:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0