Trevlig helg!!

Helgen som varit har vi haft finfrämmande här.
Min älskade mamma, mormor, moster, Maddis och Rasmus har varit här och hälsat på.
Huset fullt med kärlek alltså:)
Vi har ätit i massor, jag lovar att vi allihop säkert ökat vår kroppsvikt med flera kilon under helgen, haha;)
Men de va de väl värt, eller va säger ni? ;)
Maddis hade åkt hit med en tanke att vi skulle dippa grönsaker i dipp och bara va allmänt nyttiga.. Förstår inte alls hur hon kunde tänka i de banorna;)
Vi har iaf haft det superbra i helgen, viktuppgång eller inte!

Idag har jag och Mira varit med Ninni och Eddie till Katrineholm som lite shoppingsällskap.
En trevlig början på veckan efter en trevlig helg:)
På onsdag är det meningen att hon och småpojkarna ska komma hit och äta lite mat, Charlie och Emil jobbar kväll denna vecka så då passar vi på:)

På söndag åker nog jag å tjejerna upp till mamma igen en sväng. Hon fyller år den 11:e så då är det trist om hon skulle behöva vara alldeles ensam..

Jag har en fundering igen på om jag ska klippa av mig luggen. Håret ångrar jag att jag klippte av, har ju köpt löshår men har inte preioriterat kostnaden på att sätta i det så edt ligger fortfarande i mammas bokhylla;)
Luggen som sagt var brukar åka av då då då, nu har jag dock fått lika lång lugg som hår så jag vet inte..
Det är lite både och det där..
Mmm, vi får se :)


Gott me gröt:) Liiite kletigt bara..


Kommentarer
Postat av: Maddis

Världens trevligaste helg <3 Och nog fan har vi mumsat, men det var vi väl ändå värda!

2011-01-31 @ 23:39:42
Postat av: Åsa

Du är skitsnygg i lugg...klipp =)!

2011-02-01 @ 17:50:23
URL: http://asabergqvist.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh va gullig du är:)

Ja, det kanske blir ett klipp:) Vi får se:)

2011-02-01 @ 22:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0