Kort minne..

När jag var liten så tyckte jag att de som var 30 år och äldre va JÄTTEGAMLA!! Nu är jag där själv, alltså på "30-talet" och nä.. Så gammal är jag ju inte. Tycker jag själv inte iaf.. Det finns dom som blir tant när de fyller 30 sen finns det dom som blir 18 när de fyller 45;)
Jag själv är nog ganska exakt 30;) Iaf sa massören det när jag låg där och blev knådad.
Jag ser inte ut som 18 men inte heller som 35.. Alltså måste jag ju vara 25?? Eller 30? Haha..
Jaja, I-landsproblem med hur man ser ut. Jag vägrar bli tant iaf:)

Mmm, hur det än är så har jag ju nu passerat 30-strecket  och blivit firad av mina nära och kära.
Nånstans hade jag en fantasi om att min pappa skulle minnas att jag kom till världen för 30 år sen men han verkar ha glömt det.. Tråkigt kan jag tycka, iaf när man fyller jämnt.
Han brukar inte "minnas" när jag fyller annars heller men som sagt, hade en liten fantasi om att just i år kanske det skulle blinka till.. Men icke..
Tur jag har andra som bryr sig desto mer:)

Nähäpp, nu ska jag hjälpa Tilda ur badet. VI har varit hos Figo och tömkört i hettan så det blev raka vägen in i duschen för oss allihop:)

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Lilla vännen.. Du vet att du alltid har människor som kommer ihåg och bryr sig om dig! Älsk dä, nu ô föralltid! ;D

2011-07-02 @ 16:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0