Sommarpaus:)

Det står lite stilla här inne på bloggen under semestertider:) Man har ju lite annat att fixa med än att skriva massa strunt på datorn..

Sommarn har iaf lullat på i lagom bra tempo, vi har varit till Stockholm med alla barnen på en dagsutflykt, badat några gånger då vädret tillåtit och grillat kött i massor;)
Shit va gott det är alltså.. Funderar på hur jag ska klara mig i vinter utan..
Klart man kan grilla då oxå men det blir inte samma sak tycker jag. En korv kanske men inte kött med beasås och sallad.. Nä det är sommarmat:)

Här hemma har Charlie och Erik byggt om verandan lite. Han skulle bara byta staket runt om eftersom det var så fult men upptäcker att allt är genomruttet.. Bara att riva upp och göra nytt.
Nu är den snart klar, bara staketet kvar.
Efter de ska vi nog äntligen gå på köket, eller rättare sagt väggarna.
De som är så fult senapsgula.. blää..
Det lutar åt att vi tar panelskiva och sätter över tapeten, blir nog alldeles fint tror vi:)

Barnen de växer och har det bra. Mira har fått två tänder och rör sig över golvet med en väldig fart:)
Tänk.. snart är det dagis..Blandade känslor. Jag vill ju börja jobba men hon är ju så liten än.. Jaja, det blir bra:)
Tilda hon ska bli popstjärna när hon blir stor och har beställt en ryggsäck med Hannah Montana till skolstarten;)
Hittade nya på Tradera så jag budade på en av dem idag.. Klart hon får en ny rygga till första skoldagen:)

Ridningen går fantastiskt bra just nu. Figo har fått en energi som han inte haft innan (så länge jag ridit iaf) och han är så otroligt trevlig och arbetsvillig. Idag lyste det arbetsglädje hos hästen och han ville mer och mer och mer:) När jag ansåg att vi var klara så hade han nog gärna fortsatt en halvtimme till;)
Såå duktig!
Min känsla är att det går bra iaf och jag hoppas att om nån tittar på oss kan tycka desamma:)

ä nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0