Papaya Coconut

När man är liten så är man nästan alltid generös. Det ska slås in presenter till gud och alla människor i alla dess former.
Tilda är just nu i en sån period. Eller hon har varit där rätt länge.. Häromdagen slog hon in ett armband som var mitt egna (hon tog det från min arm) och slog in det i ett fint paket som jag sen fick;)
Blev lite full i skratt men kom samtidigt att tänka på en present jag själv gav bort när jag var liten till min mamma..
Jag brukade ibland följa med min kusin Micke till deras stuga i Rörbäcksnäs på somrarna. Iallafall så var vi där en gång och skulle fara över till Norge en kort sväng och handla. Presentgalen som jag var så ville jag självklart köpa något till min mamma.
For runt i den där lilla butiken och letade, allt var ju för dyrt.. 
Tillslut vid kassan hittade jag en korg där det låg några kassettband till ett bra pris. Sagt och gjort, jag köpte ett band med Kicki Danielsson "Papaya Coconut", till min älskade mor!!
Lyckan var total, iaf hos mig, haha haha...
När jag väl kom hem till Säter igen var spänningen oliiiiiidlig när jag skulle ge mamsen det där fina paketet. Reaktionen hos min mama var väl sådär typiskt mammig. Men åååååååå, va roooligt... Hrm... Vilket ehhh??? bra band du köpt.. Eller nåt ;)
Idag vet jag ju bättre, herregud. Kicki Danielsson. Inte tusan lyssnade mamma på sånt skit! Har aldrig gjort och kommer nog aldrig göra det heller, haha haha...


Joråsåatte.....;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jodå det bandet kom säkert på det också nån gång..Det är VERKLIGEN tanken som räknas. ALLA presenter är uppskattade.Tror nog alla går igenom den perioden nån gång.

2011-06-04 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0