Tjugonde i sjätte tjugohundraelva

I helgen har vi varit hos min moster på besök:)
Det var marknad uppe i Järna så dagarna har spenderats på "byn" där Tilda har åkt karusell för fulla muggar.
I lördags hade jag även min "premiärfest" sedan jag fick Mira. Det gick bra även det, haha.. Nog blev jag dragen men inte dålig. Trevlig att träffa gamla kompisar som man inte sett på några år.
Tappade dock min telefon i backen så minneskortet flög bort nånstans, fick därmed ännu en anledning att köpa en ny lur;) Lutar åt iPhone men vi får se..
Pratade med Liane igår och hon hade blivit avslängd i onsdags av sin ena häst, inte Figo, och fått två sprickor i ryggen. Inte bra!! Konvalecent minst två månader vilket betyder ingen ridning..
Jag fick frågan om jag ville hålla igång Figo och det vill jag ju förstås, han behöver bara gå 3-4 dagar/vecka så det ska ju lösa sig.
Till helgen är det midsommar och för oss blir det nog ingen utgång alls som det ser ut.
Säterdalen känns inte så lockande i spöregn som prognosen visar och det är tveksamt om det kommer så mkt folk eftersom 80-talsfesten var nu ihelgen.
Ingen av oss är väl så hemskt sugen på det heller faktiskt..
Stefan och Helen kommer nog hit oxå så då blir vi isf hemma här med dem och umgås, äter gott och dricker lite gottans.
Ja, vi får se vad som sker.
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0