Tröttmössan på..

Idag är jag så trött.. Tröttmössan har suttit tung på skallen hela dagen.
Även min barn har varit trötta, å gnälliga, å sura. Å mamma Jenny blev sur och ja... Ni vet..
Det blir så tungt lixom;) haha..
Man känner att det hade vart skönt att säga upp sig för en stund, bara ta en paus, vila, njuta av tystnaden och bara vara.. Underbara tanke!

Älskade små barn, ni är ju mitt allt. Just idag är jag lite pömsig bara:)

Min Dumle har ju stått hos Madde ett par veckor nu och det har hänt grejer!
Fick film häromdagen och Wow, jag blev impad av min egen häst:)
Visst, han är ingen Briar men om jag jämför med tidigare filmer jag fått på honom.. Jisses:)
Han ska nu säljas är det sagt, hon har två elever som han ska visas för. FÅr hoppas nån av dem vill köpa.
Jag skulle ju gärna ha honom kvar men så kommer man till det där med storleken.. Han är ju pytte.. Tyvärr.
Mmm, vi får se vad som händer. I annat fall tar räddaren i nöden, Emma, honom:)
Tacksam för det är ju jag eftersom möjligheten just nu är noll för att ha häst.

Imorgon gör jag min sista dag på ett tag på kontoret. Nu ska jag å mina barn ha sommarledigt:) Charlie han får semester vecka 28 så då har vi 3-4 veckor ihop.
Till hösten kör jag igång på 75% vilket känns bra. Skönt att veta att man har ett jobb att gå till.
Det rullar på nu:) Härligt!!

Nästa vecka åker vi upp till mamma och stannar där en stund, ev firar vi midsommar uppe där oxå.
Charlie kommer isf dit till dess så han slipper vara här alldeles själv.

Imorrn ska jag tömköra Figo, han ska tränas för Karin Öljemark på söndag. Dock inte med mig på ryggen utan Liane.
Ska försöka följa med så jag får lite tips och inspiration jag med:)

Kram så länge!


Lilla fialotta:)


Stora fialotta med vår nya familjemedlem, Isa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina fialottor ni har ..sen är man dessutom mormor till dom ..:) Undra på att man är stolt.:)♥♥♥

2011-06-12 @ 10:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0