Ont??

Slinker in lite snabbt i pausen på "En unge i minuten"..
Spännande program och spännande att se hur olika vi människor visar vår smärta;)
En kvinna i detta program säger åt sin man att han ska hålla käften..
Det skulle inte jag vilja att nån sa till mig bara för att hon/han har ont.
Jag var nog hemskt snäll trots att jag hade ont. Satt mest och småsnyftade lite i takt med att jag klagade högt över hur satans jävla skitont det gjorde.
Kanske hade jag behövt va lite mer argsint;) haha.. Nä inte vet jag:)
Dock skulle jag gärna vilja be såna människor som tror att de är så mycket bättre än oss andra, att hålla käften.
Upp till bevis säger jag bara!!!!
Slut för idag för nu börjar det igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0