Snart är det vår!

Jag slutar aldrig förvånas över hur duktiga vi människor tycker att vi är, vissa mer än andra..
Hur bra en del mår av att höja sig själv till skyarna och trycka ner de andra i skorna en bit.
Det ska klagas och gnällas på det mesta för det vi har själva, det är ju bäst. Eller hur?..
Usch!

Har varit hos mamma under veckan eftersom det kanske är sista gången på länge som vi kan va där en längre stund. Som det ser ut kommer jag å Mira att börja jobba så smått här framöver:)
Kan berätta mer sen när det är mer bestämt. Inga papper är skrivna än så jag ska väl inte säga för mycket..
Det ska i vilket fall som helst bli trevligt att få komma ut och göra rätt för sig igen:) Gå hemma är ju mysigt på ett sätt men just nu är det övervägande mindre kul..
Vi ska iaf bara jobba några timmar på förmiddagen om allt går som planerat så vi får mysig hemmatid ändå:)

Strax ska jag väcka Tilda för nu är det ridning på schemat igen:) Hon är spänd på vilken häst hon tilldelas och önskar sig den svarta fina springaren som tillåme jag tyckte va superfin för att va shettis. Helrakad och smärt å smidig i kroppen, inte sådär typiskt shettisfet.. haha.. Ja, vi får se vem hon får.

Imorrn ska jag till Liane och hälsa på, återkmmer med resultat därifrån.

Ha en suverän dag i solen hörrni, här är det kallt just nu men på onsdag skulle det bli uppmot 12-15 grader. VÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!

Förresten har Mira lärt sig sitta nu:) Bildbevis kommer sen..



Mammas busfia<3



Dumle har blivit fin:) Duktig pålle!! Till salu oxå..;)



Bustjejerna<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0